Elen kom inte tillbaka igår kväll, så vi köpte hamburgare och satte oss med katten + resterande rumskompisar i vårt nystädade vardagsrum. I skenet av värmeljus svor vi över hyresvärden och snackade skit, riktigt mysigt faktiskt. Under omständigheterna.
Nu har det lovats att elen ska komma tillbaka i eftermiddag (ospecificerad tid men hey, det är ju Irland). Jag och H sitter på skolbiblioteket och pluggar häcken av oss innan det är dags att gå hem och förväntansfullt trycka på alla lampknappar.
Förresten! shout out till L (inte undertecknad alltså, en svensk polare), som lånade oss sin dusch tidigare idag. Utan dator och spis, javisst, men fräsch ska man väl tamigfan ändå vara!
Vi återvänder till Chestnut Close om någon timme för att checka el-läget. HÅLL TUMMARNA.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?