måndag 24 oktober 2011

för opretto för en systemkamera

Försökte få till en liten snabb bild på hur mitt hår ser ut nu för tiden. Snaggade till det imorse och färgade det förra veckan nämligen. Det har tagit mig en jävla kvart att få en halvhyfsad bild. JAG HATAR TEKNIK. Det här är den enda bilden jag fick fram som inte får mig att framstå som ofokuserad (whadaaaap för fotorelaterat skämt) och baktrött. Och då ser man inte ens min frisyr. FML.


Ska fortsätta sura över mig oförmåga att hantera kameror och gosa lite med min pluggkamrat. Min pluggkamrat är nämligen mycket gossugen och har dessutom magnifika morrhår (för att förhindra förvirring; bilden på Findus tog min fotokapabla syster häromdagen).


/L - som uppenbarligen har olika färg på ögonen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?