Igår brände jag mig på en glödande (anmärk, inte glödhet) platta, råkade massakrera handen med en synål och som grädden på det jävla jävelmoset så råkade jag dra ur min näspiercing i sömnen och nu ömmar den som fan. Tre skador på ett dygn och mitt antiseptikum är ganska många mil över havet härifrån.
Och ingen ost till frukostmackan.
Jag är inte så glad på livet just nu, men när ost och medikament är inhandlade så kanske det dyker upp bilder från igår.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?