Efter att ha spelat Space Bounce på telefonen dagen lång är jag faktiskt påklädd och fixad - efter level 124 så gav jag upp. Hellre påklädd och erkänt besegrad än halvnaken och febrilt målinriktad.
Hursomhaver! Jag ska möta upp syr min på campus och vi ska ta oss in till stan för att köpa viktigheter såsom redigt balsam (Lidl är bra på förhållandevis mycket, men inte hårvård), raklödder, hårfärg (till undertecknad), dusch-skrubb-boll och duschkräm.
Eventuellt ska vi veckohandla också, men vem fan behöver mat i magen när man kan lukta som en annan sommaräng?
Här är en itty-bitty bild på en dusch-skrubb-boll för den som inte visste hur en sån ser ut. H vill ha en blå. Jag har inte riktigt förstått varöfr men hon säger att det är mycket viktigt./L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?