torsdag 6 oktober 2011

why pink floyd?

Detta år har hitinills inte varit någon milsten i musikhistoria.

Måhända har morgondagens acnesmittade Idolstjärnskott upptäckts eller så har Britney gjort sin sjuhundrafyrtiofjärde come back, vad fan vet jag.

Vad jag dock vet att intresset och uppmärksamheten för allas våra Pink Floyd har kommit tillbaka with a bang! Sedan slutet av september och framåt släpps både gamla och nya skivor, DVDer och extramaterial i uppdaterade outfits och ljudbilder.

För er som vill följa processen och veta mer, kolla in deras Youtube-kanal, lajka Pink Floyd på Facebook eller klicka in på Why Pink Floyd? och gräv ner dig djupt detta legendariska band.




förresten; äntligen bloggar syr min, efter smärre hot. helt ok inlägg, men rubrik; ullgull? frågetecken. fårgetecken, hahah.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?