Kommer hem från underbara dagar med päronen till ett hus utan el, det vill säga inga lampor, ingen fungerande dusch, inget internet, ingen matlagning, ingen värme. Hyresvärden har glömt att betala in vår elräkning.
Laddar datorer och mobiler på campusbiblioteket. Humör ej på topp.
Stay tuned.
/L
Absurt klantigt av honom. Hoppas det löser sig snart!
SvaraRadera