onsdag 5 oktober 2011

[eut and abeut] som kanadensarna skulle sagt

Dåligt med bloggeri, igår var vi båda ute på vift. Efter att ha välkomnat en ny rumskompis genom att ha ge vägbeskrivning till närmaste matbutik och introducerat honom för katten så slängde vi i oss en tallrik tortellini och försvann åt varsitt håll.

Idag blev det svingod lunch på River Café @ Campus. Vi åt pasta carbonara med svampsås, sjukt gott. Som bloggare* så ska man ju tydligen ta kort på allt man stoppar i sig - vilket jag egentligt aldrig har förstått varför man gör det - men nu hade jag ingen kamera med mig. Om du nu är så sjukligt intresserad av hur en tallrik svamp-pasta-carbonara ser ut så googlar jag härmed upp en bild åt dig. Dagens goda gärning. Det får la räcka så.



*egenutnämnd titel

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?