Idag blev det svingod lunch på River Café @ Campus. Vi åt pasta carbonara med svampsås, sjukt gott. Som bloggare* så ska man ju tydligen ta kort på allt man stoppar i sig - vilket jag egentligt aldrig har förstått varför man gör det - men nu hade jag ingen kamera med mig. Om du nu är så sjukligt intresserad av hur en tallrik svamp-pasta-carbonara ser ut så googlar jag härmed upp en bild åt dig. Dagens goda gärning. Det får la räcka så.
*egenutnämnd titel
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?