Idag är det Kanelbullens Dag men inte en endaste kanelig liten snäcka finns inom synhåll. Jag har ingen större uppfattning om hur svårt det är att vakuumförpacka bakverk men om någon får för sig att göra en god gärning idag så har jag en idé om vad denne skulle kunna göra.

/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?