onsdag 26 oktober 2011

fright night

Hej alla! Jag har just genomlevt världens längsta dag, tror jag. Sju timmar föreläsningar & panikuppsatsskrivande och så dinner party på det. Med våra flatmates. Vi skulle laga något som är typiskt för vårt land så eh, jag och Lisi gjorde snittar med lax/färskost och skagenröra. De andras bidrag till le dinner party (indiskt och kinesiskt) var mycket gott men mina smaklökar är fortfarande i chocktillstånd. Starkt är bara förnamnet. Tur då att en annan roomie bjöd på hemgjord öl att skölja bort hettan med. Middagen övergick i filmkväll och jag borde verkligen pluggat men hur tackar man nej till 80-tals-skräckis-komedi? Dessutom med en pytteliten gosig katt uppkrupen i ens knä. Nej. Precis.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?