onsdag 26 oktober 2011

idag

har jag haft en föreläsning, tvättat en tvätt, sett tre avsnitt av How I Met Your Mother, gosat med Findus och knäat min syster i ögat*. Produktiv dag måste jag säga!




*Hon lever men lär få en maffig blåtira. Dagens tips: skojbråka inte i en minimal säng i ett övermöblerat rum. Man kan trilla ur sängen vilket kan leda till att man fastnar mellan möbler vilket kan leda till att ett knä hamnar i ett öga.

1 kommentar:

  1. håll ordning på armar och ben så att ni inte golvar varandra! Glöm inte att det är karenstid på Ls försäkring !!! Puss, puss från Mamma Muuuuu

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?