onsdag 26 oktober 2011

jag är skadad!

Syr min tog inte historien från början.

Min morgon började som den tragiskt nog har börjat ett par tre gånger tidigare; jag smäller skallen rätt in i väggen. Dagens första skada var dock självförvållad, vid flera tillfällen i mitt ack, så klantiga liv har jag legat i sängen och kurat ihop mig med ryggen mot väggen för att sedan göra någon morbid 180-gradare i sömnen och bebula* min stackars panna.

Dagens andra skada
däremot är halvt om halvt H's fel. Ganska mycket mitt också. Hursomhaver, jag har en påse frysta grönsaker och pga/mha systerns dåliga samvete så är jag utlovad en gratis fika.

När vår boxningstränande rumskompis kommer hem så ska vi fråga experten - kommer svullnaden gå ner eller ska jag gå som Rocky Balboa till Halloweenfesten?**


*VÄRLDENS BÄSTA ORD JAG KOM PÅ DET ALLDELES SJÄLV NYSS FAKTISKT
**smärre överdrift

/L

1 kommentar:

  1. försök att tänka p-o-s-i-t-i-v-t - du har grunden till världens bästa Halloweenklädsel alldeles gratis ;o)
    Puss, puss Mamma Muuuu

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?