lördag 8 oktober 2011

if it were up to me

Jag hade nog varit snäppet mer koncis i förklaringen av gårdagen. Stables, myspub, pub, hamburgare och kungakrona i taxin hem. Rätt och slätt, vad mer skall sägas?

För att sammanfatta denna kvällen så kan jag simpelt säga jag = svinjävligt trött och dator = full att intelligensbefriad underhållning i form av sitcoms. Lite te på det också.

Så. Det var väl enkelt?

/L - kortfattad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?