Jag hade nog varit snäppet mer koncis i förklaringen av gårdagen. Stables, myspub, pub, hamburgare och kungakrona i taxin hem. Rätt och slätt, vad mer skall sägas?
För att sammanfatta denna kvällen så kan jag simpelt säga jag = svinjävligt trött och dator = full att intelligensbefriad underhållning i form av sitcoms. Lite te på det också.
Så. Det var väl enkelt?
/L - kortfattad
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?