Det var då satan vad vi bloggar dåligt nuförtiden. Men ni kan ju se det såhär att ju mindre vi bloggar desto roligare har vi. Och då blir ni ju glada! Alla glada alltså. Nästa vecka blir vi ännu gladare för då kommer mamma och pappa hit. Peppen på att få träffa dom! Och peppen på att vi ska åka och bo på vårt favorit-Irlands-hotell med dom*.




Ser fram emot varmvatten, vackra vyer och att få byta frukostknäckebrödet mot laxbagel. Ikväll blir det öl downtown och här sitter jag och är inte klar fast vi ska gå typ nyss?
/H
*Har DU ett favorit-Irlands-hotell eller? Nej precis.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?