round ireland without a fridge
lördag 8 oktober 2011
dagens freudian
Jag (sprayar deodorant över hela rummet):
Om vi har haft några insikter här inne så dog dom nu.
/H
PS. Ursäkta att förra inlägget blev en roman. Det kan bli så när man pluggprokrastinerar.
1 kommentar:
E
13 oktober 2011 kl. 20:58
Romanlånga inlägg bör aldrig ursäktas.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Romanlånga inlägg bör aldrig ursäktas.
SvaraRadera