lördag 8 oktober 2011

dagens freudian

Jag (sprayar deodorant över hela rummet): Om vi har haft några insikter här inne så dog dom nu.

/H

PS. Ursäkta att förra inlägget blev en roman. Det kan bli så när man pluggprokrastinerar.

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?