
Här är en yttepytte bild på vart vi nuförtiden spenderar våra dagar. Det är sjukt svårt att se på det minimala fotot men det är som långa broar på dom olika våningsplanen, och ett öppet schakt från två våningar rätt ner - schnacka om schvindel när man spatserar förbi där. Biblioteket är förövrigt GIGANTISKT och SKITTYST. Man kan ju drabbas av temporär tourettes för mindre.
Min stövlar skulle prompt döden dö just när dom första minusgraderna smög sig på så nu ska jag slita H från sina älskade uppsatser och kila in till stan för att nödshoppa boots. Mina converse hänger litta på sista tråden och det är inte så fashion att ha tofflor på campuspuben dit vi måhända sticker ikväll.
Ha det gött!
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?