Denhär bilden är visserligen några år gammal (jag tog den när vi var här med mamma & pappa) men jag kände att lite får är ju aldrig fel? I övrigt mår vi finemang. Vi är hela, rena, pigga osv. Det blåser total storm idag, jag höll på att blåsa bort på vägen till campus imorse. Vi har fått en ny flatmate. Idag fifflar vi med uppsatser och saknar sushi. Det var väl allt.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?