söndag 2 oktober 2011

så jävla logiskt

H har spenderat fem sjukt långa minuter med att köra upp fötterna i ansiktet på mig. Förklaring?

H: MEEH! DU GILLAR JU DET NÄR KATTEN GÖR DET!


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?