torsdag 13 oktober 2011

idag är ingen vanlig dag

För idag är mamma-och-pappa-kommer-hit-och-hälsar-på-dagen! Vilket innebär att vi får krama våra älskade föräldrar och bo på hotell. Kan det bli bättre? En yttepytte-nackdel med päronvisiten är väl att vi i skrivande stund storstädar väggar, tak, katt, you name it. Adjö dammtussar och klädhögar, idag ska 647 Chestnut Close visa sig från sin allra bästa och mest nypolerade sida.

/H

2 kommentarer:

  1. Vilken ypperlig kombination! Med kramar och hotellrum alltså. Hälsa!

    SvaraRadera
  2. Meh! Jag kommenterade med mobilen och då funkade det inte... hm, måste ha gjort nåt knas...
    Hälsa föräldrarna i alla fall ^^
    PUSS

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?