För idag är mamma-och-pappa-kommer-hit-och-hälsar-på-dagen! Vilket innebär att vi får krama våra älskade föräldrar och bo på hotell. Kan det bli bättre? En yttepytte-nackdel med päronvisiten är väl att vi i skrivande stund storstädar väggar, tak, katt, you name it. Adjö dammtussar och klädhögar, idag ska 647 Chestnut Close visa sig från sin allra bästa och mest nypolerade sida.
/H
Vilken ypperlig kombination! Med kramar och hotellrum alltså. Hälsa!
SvaraRaderaMeh! Jag kommenterade med mobilen och då funkade det inte... hm, måste ha gjort nåt knas...
SvaraRaderaHälsa föräldrarna i alla fall ^^
PUSS