söndag 16 oktober 2011

tillfälligt avbrott

Sedan i onsdags har vi:
- suitat up på Stables tillsammans med you and half of Chicago
- ätit tre sanslöst goda middagar
- balanserat på brantkanter med systemkameror och förvirrat boskap
- varit på Dingle Ocean World (gissa vems förslag det var)
- sett pingviner
- anlänt till Moy House

FULLT FUCKING UPP. Dålig connection här, återkommer med uppdatering och bilder.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?