Sedan i onsdags har vi:
- suitat up på Stables tillsammans med you and half of Chicago
- ätit tre sanslöst goda middagar
- balanserat på brantkanter med systemkameror och förvirrat boskap
- varit på Dingle Ocean World (gissa vems förslag det var)
- sett pingviner
- anlänt till Moy House
FULLT FUCKING UPP. Dålig connection här, återkommer med uppdatering och bilder.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?