söndag 9 oktober 2011

på så vis

Så nu bloggas det alltså för mycket?

/H

update: FUSK! nu har ho' ju kortat ner förrförra inlägget så att min kritik känns sjukt opåkallat. vad jag vill upplysa om är att mitt klagomål gäller det dubbelt så långa inlägget som syr min skrev tidigare. /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?