lördag 3 september 2011
de tre vännerna och stolen
Godmorgon världen. Vi skulle egentligen varit i en liten by right about now men så bidde det inte för vi råkade prioritera campuspub framför hemmakväll. Kunde ni inte ha gått hem lite tidigare än stängningsdags undrar ni kanske nu. Men nehej det kunde vi faktiskt inte för vi träffade irländare. Efter allt Erasmusjox de senaste dagarna kändes det som himmelriket att sitta och prata med native speakers medan regnet smattrade på taket och ölen sjönk i glasen i takt med att ljudvolymen steg. Vi eskorterades sedan hem av tre glada irländare och en stol. Gotta love Ireland.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?