fredag 9 september 2011

tick tick tick bildboomb

Lite katter, ett köksfönster, vardagsrum och nymålade naglar. Och solsken! Tro't eller ej.






/L (med H's kamera)

2 kommentarer:

  1. Ert köksfönster ser helt lantligt ut! Trevligt.

    SvaraRadera
  2. det ser dödsmysigt ut! jag vill också vara där med er. dock ovant att se er med två katter istället för två galna hundar!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?