Ert köksfönster ser helt lantligt ut! Trevligt.
det ser dödsmysigt ut! jag vill också vara där med er. dock ovant att se er med två katter istället för två galna hundar!
Vad har du på hjärtat?
Ert köksfönster ser helt lantligt ut! Trevligt.
SvaraRaderadet ser dödsmysigt ut! jag vill också vara där med er. dock ovant att se er med två katter istället för två galna hundar!
SvaraRadera