lördag 17 september 2011

guidad tur på mitt nattduksbord




Titta vad ett blomsterbud dök upp med igår mitt i el-eländet! En tokfin blombukett från min allra bästa kvartsskotte. Känns lite spexigt att ha en maffig bukett mitt i vårt kaos av yttepyttiga chipspåsar och galgar med trosor på tork.

/H

2 kommentarer:

  1. Det var mycker saker på ett litet bord! Och va bra att blommorna var så fins som på bilden :-)

    SvaraRadera
  2. Tokfin var ordet! Gillar för övrigt tegelstenen Romanticism i bakgrunden - hjälp!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?