Nu överdriver systra mi lite smått.
Så sträng var jag inte, det enda jag gjorde - min värdelösa simultanförmåga till trots - var att springa baklänges och med jämna mellanrum bröla "HÖFTEEER" och "ANDAAAS". Väl hemma satte jag några situps och armhävningar, plus improviserad vikt med laptopen (i brist på något annat tungt att lyfta). Det märks att jag inte tränat på länge, med den energi jag har kunde jag lätt ha försökt ge mig på kylskåpet i bänkpress om det inte vore så att det var dags att gå till campus då.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?