Det har inte jag.
Alltså, jag gör mina uppgifter och skickar in dom i tid men i och med att jag varken har schemalagda föreläsningar eller salar att springa till så sker mitt arbete oftast på sängkanten på morgonkvisten (för mig; typ halv elva) eller nattkröken (för mig; typ kvart i tre).
Känner mig lite som Jason Segel i Forgetting Sarah Marshall när jag arbetar i min pyjamas och äter ohälsosamma mängder flingor. Dock har jag inte fått chansen att bonda med Russell Brand på en surfingbräda än men det kommer nog.
*jag fattar inte varför jag alltid skriver ut båda. man förstår väl att en internetkurs är på distans och att en distanskurs är på internet?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?