onsdag 28 september 2011

bloggtorka (AKA en bra ursäkt)

Vi står båda knädjupt i plugg - om du har eoner av tid över kan du ju ge dig på Mimesis (Erich Auerbach); intressant men ack, så seg läsning - och har mycket o-irländskt väder utanför fönsterrutan. När det är närmare tjugo grader och sol är bloggande inte prio ett, så vi återkommer!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?