onsdag 21 september 2011

det hade väl varit lite värre om det hade vart lsd

Jag har ett nytt obsession.

Dom jävla flingorna är så sjukt beroendeframkallande att jag käkat nästan ett helt paket på mindre än ett dygn. VART SKA DETTA SLUTA?!

PS. Borde starta en ny blogg. Flingbloggen ska den heta. Eller Crunchiez. Corny4Cornflakes? FrukostFanatiker? Flingeling? Möjligheterna är oändliga! DS.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?