Jag har ett nytt obsession.
Dom jävla flingorna är så sjukt beroendeframkallande att jag käkat nästan ett helt paket på mindre än ett dygn. VART SKA DETTA SLUTA?!
PS. Borde starta en ny blogg. Flingbloggen ska den heta. Eller Crunchiez. Corny4Cornflakes? FrukostFanatiker? Flingeling? Möjligheterna är oändliga! DS.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?