onsdag 21 september 2011

traffic light promotion

har vi varit på ikväll. Och vi vet fortfarande inte vad det är men det är ju alltid trevligt att ta en öl i glada vänners lag.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?