lördag 17 september 2011

lör känns som söndag

Igår skulle vi ju faktiskt dragit till stan efter våran efterlängtade svenska förfest, men det bidde Klassikern; campuspuben igen. Nedrans kul, men idag är vi nedrans trötta.

Det blir inte direkt bättre av att våra flatmates har startat någon form av matlagningklubb i köket och lagar sushi och brölar genom väggen. Märkligt.

Apropå märkligt så har jag ett fantastiskt ordskämt. Jag ska börja kalla H för Angela efter som hon är så merkelig. Fniss.

Osammanhängade. Trött. Har drömt om juice hela natten så jag måste vara lite radikal och faktiskt klä på mig och dra för att handla. Dryckesshopping in my birthday suit är kanske inte alltid så uppskattat på Lidl

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?