Fantastisk bild. Så här vacker är jag, i bakgrunden Galway och vår hitintills ofotograferade vän S. Det ska redigeras och väljas och bråkas om bilder sen kommer det upp några på Facebook.
/L
UPDATE: Bilder finns nu på Facebook! Länk i vänsterspalten.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?