måndag 26 september 2011

smakprov

Fantastisk bild. Så här vacker är jag, i bakgrunden Galway och vår hitintills ofotograferade vän S. Det ska redigeras och väljas och bråkas om bilder sen kommer det upp några på Facebook.

/L

UPDATE: Bilder finns nu på Facebook! Länk i vänsterspalten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?