fredag 30 september 2011

ungefär såhär va

Allt har varit kaos men nu är det bra. Så bra det kan bli. Vi har druckit öl och umgåtts med fina människor och ett av tre liveband var faktiskt bra.

H: Frågan är om man ska blogga när man är onykter?
L: Men... det är väl ingen som är det? Alltså nykter. Förresten, har Ibiza problem eller har dom bara fest?

/H

1 kommentar:

  1. Haha <3 Bra facit att ett av tre liveband var bra för övrigt!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?