Det var som sagt Arthur Guinness Day igår vilket några av oss firade med konsert inne i stan. Och Guinness, givetvis. Vi stampade i takt till The Feeling, Royseven och Calvin Harris, och duckade för aggressiva armbågar och överraskande ölduschar så gott det gick. Nykterhet (måhända lindrig sådan) är aldrig så plågsamt som när man är omgiven av kanonfulla människor. Vi avslutade kvällen med en sängfösare på Stables innan vi spankulerade hemåt med denna låt på repeat i våra huvuden.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?