onsdag 14 september 2011

lill-lördag

Litteraturföreläsning, shopping och gofika i glada vänners lag - vad mer kan man begära av en lill-lördag egentligen? Möjligen ett litet Buffyavsnitt. Och chips. Det blir myshemmakväll ikväll, benen är trötta efter gårdagens träningspass och öronen vill vila sig efter gårkvällens spelning på campuspuben.

/H

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?