Okej, jag hade lite temporärt hjärnsläpp. Men hur lätt är det inte att blanda ihop dom där jäkla Brontësystrarna och Austen och alla andra klassiska författarna?
Jag tänker nu säga något som ingen vågat säga ännu (med risk för att riskera sitt engelska C-betyg i gymnasiet) men som verkligen är dagens sanning.
THEY
ARE
ALL
THE
SAME!
/L, som hellre hade haft en tegelsten i skolväskan än Wuthering m-fekking Heights under vårterminen i trean
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?