Hursomhaver, när vi båda pluggat färdigt och jag pumpat klart Siouxsie and the Banshees så beger vi oss in till stan för strumpbyxeshopping och eventuell fika. Man vill ju ha hela strumpisar på benen och chokladmuffins i magen innan man ger sig ut på campuspuben ikväll.
*det där lät MYCKET fel, apologiezzz till alla pryda och seniorer.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?