torsdag 29 september 2011

en uppmaning till h att sluta vara tråkig plus en uppdatering

Jag har tjatat på H att hon ska blogga. Om hon inte bättrar sig kommer mina för tillfället verbala hot att bli mer fysiska. Eventuellt så kastar jag en kudde eller en spindel eller något annat som är otrevligt att få i ansiktet på henne.*

Hursomhaver, när vi båda pluggat färdigt och jag pumpat klart Siouxsie and the Banshees så beger vi oss in till stan för strumpbyxeshopping och eventuell fika. Man vill ju ha hela strumpisar på benen och chokladmuffins i magen innan man ger sig ut på campuspuben ikväll.

Bild från Galway

*det där lät MYCKET fel, apologiezzz till alla pryda och seniorer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?