Jag: En Irish Coffee, tack.
Bartendern (förvånad): EN IRISH COFFEE?!
Jag: Eh, ja. Tack.
Bartendern (förvirrad): ASSÅ VI HAR LIKSOM INGEN GRÄDDE TILL DEN!
Jag: Okej, men det är lugnt. Jag kan ta utan!
Bartendern (sjukt förvånad): EN IRISH COFFEE UTAN GRÄDDE?!
Sen fick jag min irländska kaffe utan grädde. Med grädde. Oklar grej?
*ej att förblanda med Mannen i mitt liv
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?