Förkylningen tog över, så efter att ha avslutat drinken och stampat klart takten så begav vi oss hemåt, imorgon blir ändå en tidig dag. Men! nu vet vi att jag kan komma in på campuspuben och att jag har funnit Mannen i mitt liv. Mannen i mitt liv var dessvärre mer intresserad av mitt tomma glas än Kvinnan i hans liv (AKA undertecknad) men om han kommer att hälla upp öl flera kvällar så kommer jag definitely att vara där. Här hade jag kunnat göra ett mycket obscent ordskämt om beer tap och tap that men det känns inte helt passande i denna bloggosfär.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?