Kan dock uppdatera om att klockan är inte ens halv ett och H har redan lyckats snubbla över en sladd samt bränna två av fyra rostmackor.
Det är ett litet äventyr varje dag att leva med henne.
Så här ser vi ut förresten, för den som hade glömt det.
/L
Den bästa av bilder!
SvaraRaderaHaha, älskar bilden!
SvaraRaderaJag vill typ rama in den.
SvaraRaderaFANTASTISK idé, Emma! Gör den gärna i naturlig skala också, jag sponsrar. Ideellt alltså. /Lis
SvaraRadera