Igår var vi ute på en kort promenad på campus, sen tog vi en lugn och förkyld hemmakväll med mängder av snytpapper, yoghurt, äpplen, chips, te och (nya favoriten) digestivekex med choklad. Toppa det med lite Erik & Mackan + Get him to the Greek och kvällen var fulländad med lättsmält och enkel humor.
Alla bilder är klickbara för större format!
/L
Shit vilket grönt campus. Slår ju Umeå med hästlängder. Va fint de kommer bli till hösten också :-)
SvaraRadera