måndag 26 september 2011

lisi hädar

Lisen: Vad heter hon som skrev Sense and Sensibility?

/upprörd litteraturnörd

1 kommentar:

  1. Haha rubriken! Är kanske lite trött men fick ett smärre skrattanfall såhär på morgonkvisten.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?