söndag 25 september 2011

grattis fig!


Idag firar vi att min käraste fig äntligen får köpa en drink i USA. Men av naturliga skäl kan jag inte fira henne ordentligt och jag är alldeles för trött för fina formuleringar men gud vad jag saknar dig. Grattis. Världens största. Till dig från mig.

/L

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?