Tiden flyger iväg och det finns så mycket att prioritera framför bloggande. Exempelvis gå på tokintressanta föreläsningar, prova alla campusfiken, kika på stan, åka till stora shoppingcenter, gosa med katterna (och Lisi!), dricka öl och lyssna på liveband. Att börja jobba på C-uppsatsen tar ju också en hel del tid och sen är det ju bra om man lär sig hitta på campus och hittar kurser som motsvarar Umeås krav och mina krav och som inte krockar med varandra gud förbjude och sen dethär med att även om man kommer hem innan två från krogen så sjunger grannarna karaoke till fyra, men eh, sömn är överskattat eller hur var det nu?
/H
vad kul det låter med allt! Hur är fiken där jämfört med Umeå då? Du får introducera uttrycket fika tillsammans med de andra svenskarna ;-)
SvaraRaderaHjälp såna här punktlösa texter gör mig stressad. Men roligt låter det!
SvaraRadera