alltså, det är bättre att äta typ pasta bulgur potatis för allt ris odlas under vatten och producerar massor av metangas som går ut i atmosfären! i'm sorry!! /panikslagen miljönörd
oj, det hade jag ingen aning om. hursomhaver, tills någon startat en sida om heter freebulgur.com så tänker jag nog faktiskt fortsätta att spela ordspel 4 a good cause. man kan ju inte göra allt rätt! :) /lundabo i exil
haha klart du ska :) jag har bara blivit helt hjärntvättad och deprimerad och kan inte köpa mat typ.. men jag ska rädda världen! och det är fint att ni också gör. ps. LÖV your blog! woho!
ris är inte bra för miljöööön! (duckar för alla eventuella knytnävsslag) /miljönörden i lund
SvaraRaderaseriöst??! varför inte???
SvaraRadera/panikslagen h
alltså, det är bättre att äta typ pasta bulgur potatis för allt ris odlas under vatten och producerar massor av metangas som går ut i atmosfären! i'm sorry!! /panikslagen miljönörd
SvaraRaderaoj, det hade jag ingen aning om. hursomhaver, tills någon startat en sida om heter freebulgur.com så tänker jag nog faktiskt fortsätta att spela ordspel 4 a good cause. man kan ju inte göra allt rätt! :) /lundabo i exil
SvaraRaderahaha klart du ska :) jag har bara blivit helt hjärntvättad och deprimerad och kan inte köpa mat typ.. men jag ska rädda världen! och det är fint att ni också gör. ps. LÖV your blog! woho!
SvaraRaderaförutom att du inte kan köpa mat (äta bör man) så är det en finfin tanke - eriki 2 the rescue! /L
SvaraRaderayaay! ja men jag äter faktiskt linser :) haha! och annat gott. men beslutsångest har man! jag önskar mer bilder i er blogg! saknar era vackra nunor.
SvaraRadera