måndag 12 september 2011

fotogenier

Merparten av alla bilder kommer numera att finnas på Facebook, på denna länk för att vara mer precis. Vill du som inte är med i den sociala gemenskapen kommentera något ändå så sker det på bloggen!


/L

1 kommentar:

  1. oooppps!! Kolla in på länken från facebookbildssidan så har ni skrivit fel adress till bloggen! ni glömde ta bort kylskåpet ;o) Puss, puss from hawkeye Mama Mu :o)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?