söndag 18 september 2011

harvest morn benefit

Det är något med mig och att prata om flingor.

Hur som haver, är jag den enda som skarpt ogillar (hata är ett mycket starkt ord, små barn) små fruktbitar i flingorna? H köpte nämligen detta paket och jag försöker frenetiskt att peta bort dom små gudsförgätna ursäkterna till red fruits (ÄR INTE HALLON ETT BÄR?!) som befinner sig i min frukost. Och vad är det för jävla mening med att trycka i sig frystorkade jordgubbar innan löprundan - GÖR JAG FUCKING LUMPEN ELLER?!?!?!?!!!?!

Eventuell överreaktion.

/L, A.K.A. Nästa Flingväljare

PS. Jag vet att du älskar min tischa. Jag gör det i alla fall. Tror att det är ömsesidigt.

1 kommentar:

  1. ne ja föredrar också utan. Här man i själv färka saker e det annorlunda dock ;)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?