Inledde dagen med att snooza bort två timmar, hälla te över hela mig samt ha sönder en galge. Satt och surade med skållhett te i trosorna och ilsket röda brännmärken på foten när Lisen kom på den eminenta idén att powerwalka. Ja du läste rätt. Jag tränade lite försiktigt. Alldeles frivilligt. Och blev inte ens arg! Bara utmattad. Lisi är nämligen en tämligen sträng PT. I eftermiddag är det dags för min älsklingskurs igen. Early American Literature ftw!
/H
Njå, stackars BD! Men dagen verkar ha blivigt bättre iaf :-)
SvaraRaderaKommer du ihåg, apropå att träna lite försiktigt, att vi joggade en sväng när jag var hos er på landet förut? I sanning ett unikt tillfälle.
SvaraRaderaHoppas föreläsningen var strålande!