söndag 30 oktober 2011

söndagspyssel

Idag har vi bestämt att vi nog ska börja leta efter nån annanstans att bo. Vi har också vänt upp och ned på hela vårt rum, möblerat om det totalt. Kanske lite dumt att göra det nu, kan man tycka. Om vi ändå ska flytta. Men dethär med att vara logisk, det är inte riktigt vår grej.

/H

1 kommentar:

  1. Men ni kommer ju ändå inte kunna flytta på stört? Så då är det trevligt om ni trivs med möbleringen menar jag. Ergo helt logiskt gjort!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?