onsdag 19 oktober 2011

VI HAR EL!!!

/L

2 kommentarer:

  1. Varde ljus!!! Nu behöver ni inte längre förbanna det irländska mörkret ;o)
    Puss, puss från Päronen och en MYCKET lycklig tassaliten som hämtats hem från vidderna i Järlåsa :o)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?