Varde ljus!!! Nu behöver ni inte längre förbanna det irländska mörkret ;o)Puss, puss från Päronen och en MYCKET lycklig tassaliten som hämtats hem från vidderna i Järlåsa :o)
Åh vad bra!
Vad har du på hjärtat?
Varde ljus!!! Nu behöver ni inte längre förbanna det irländska mörkret ;o)
SvaraRaderaPuss, puss från Päronen och en MYCKET lycklig tassaliten som hämtats hem från vidderna i Järlåsa :o)
Åh vad bra!
SvaraRadera