fredag 21 oktober 2011

friday i'm (SO NOT) in love

Saker går så fel just nu så det bara är kul. Hur lyckas jag exempelvis tappa bort mina bästa (och enda) raggsockor i ett 3 kvadratmeter stort rum? De hängde på min sänggavel nyss och nu en kvart senare har de totalt gått upp i rök. Annars är det mest hetsskrivande av uppsatser och lite boendekrångel för min del. Om ni kommenterade lite oftare kanske jag skulle skriva lite roligare? Bara en tanke.

/sur och trött H som nästan nästan är klar med veckans uppsats

2 kommentarer:

  1. Åhnej, surt med sockorna. Men heja på med uppsatsen!

    SvaraRadera
  2. Ett skepp kommer lastat... med kommentarer (och mail btw)!
    Boendekrångel låter inta bra, men håller med E och hejar på uppsatsskrivandet ^^ Mycket bra kan komma av hetsskrivande (eller hets-spöa-harry-spelande för den delen ;) ) miss you <3

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?