lördag 22 oktober 2011

alltså har någon sjungt på lördag är jag in love?

Två utekvällar på raken = en hemmakväll. Sippar Baileys på sängkanten, surar över världens orättvisor och sänker ljudet på mobilen. Sockmysterium löst, uppsats nästan klar. Det är helt OK.

PS. Findus fick en ny sorts kattmat idag. Han blev så exalterad att han lät som Chewbacca i falsett. DS.

/L

3 kommentarer:

Vad har du på hjärtat?